26 Temmuz 2012 Perşembe

Drift Ayarları


2013 - YENİ DRİFT AYARI: TIKLA İNDİR [NC 76 Kendine HAS AYARI ç]
Fotoğraf: Live For Speed - inciRLi™StyLe Drift AYARI GELDİ.!!!!!


BEĞENMEDEN ALANA İNŞALLAH YARAMAZ :))))


HD RESİM:  http://imgim.com/7842incia7147869.png

LİNK: http://www.mediafire.com/?97i3b2m337dcz71


  • Drift Ayarı Yan Yan:  İNDİR
  • Drift Ayarı NC 76 Yapım: İNDİR
  • Drift Ayarı DrifTime™ Yapım: İNDİR
  • Drift Ayarı inciRLi™StyLe Yapım: İNDİR
  • Drift Ayarı NC 76 Yapım: İNDİR

              Devamı Gelecektir... 


                            KARDEŞ CLANIMIZ;






                                                           NC 76

8 yorum:

bunlardan hangisi daha iyi

nereye arıcaz bunları acil cvp :D

datanın içinde setups u bulup onun içine atıyosunuz

ya beyler ben attım herşeyi yaptım ama oluyor beyler bi yardım edın bea

gerçektennn mükemmeelll bir çalışma çok sevdim ALLAH RAZI OLSUN ellerinize sağlık çok teşekkürler kurması da acayip basitmiş devamı gelirse mutlu olurum

Yorum Gönder