27 Aralık 2012 Perşembe

23 yorum:

herşeyi yaptım olmuyo

eline sağlık gayet güzel çalışıyo

kardeş oldu ama görüntü kalitesi dehişti :S

eline saglık be krdss

bilader araba istop ediyor giderken yav

devir 7ye gelince stop ediyor n

yapınca ekran kuculuyor bi çozum bulun

araba istop ediyor çözüm yokmu birde hic turbo sesi egzoz sesi gelmio

abi dırrrrrrrr yapıyo lfs de işlemsiz tuşa basıyon ya onun gibi

Bu yorum yazar tarafından silindi.

arkadaşlar oyunda yarım ekran oluyorsa shıft f4 yapın tamamdır

eline sağlık incirli cok güzel oldu teşekkürler :)

abi revlimiter ı acamadım

abbi ben online oynamak istiyom da ipiniz nedir bi yardımcı olurmsuunz

araç kontrol sistemi bulunamadı diyor bi yardımcı olurmusunuz..

Kardeş 7000 rpm den sonra geri vitese sarıyor lütfen çözüm bul

lan oğlum nası birisiniz siz ya indirdim lfsye girdim online adım değişti sadece bir pist açık gözüküyo espana mı ne ayarlar sıfırlandı değiştirdim olmadı yeni lfs yükledim yine aynısı oldu napıyım onlineye giremiyom İNCİRLİ-STYLE kardeş napmaya çalışıyonuz

Oyunun için sıçtınnnnn bok oldu oyun

ben ne yaptıysam çalıştıramadım bi yardım edin yav

Dikkat Virus Var !!!

Yorum Gönder